Lux Express Groupi turundusjuht Kristiina Mehik rääkis Best Marketingi konverentsil „Sotsiaalmeedia parimad praktikad“, kuidas õigeaegne vabandamine klientide ees päästis suurematest probleemidest.
- Lux Express. Foto: Erik Prozes
Mehik kirjeldas, kuidas äsja Poola turule sisenenud, said nad ka ise Lux Expressis aru, et nende teenus polnud piisavalt tasemel. „Bussijuhid olid uued ega tundnud meie standardeid, lisaks olid ettenägematud ummikud - bussid jäid kõvasti hiljaks,“ rääkis ta.
Mehiku sõnul otsustati klientide ees vabandada ja teha seda sotsiaalmeedias, mis oli ainuõige otsus. "Muidu oleks läinud sotsiaalmeedias meie suureks kirumiseks, aga nüüd oli suhtumine selline, et olite küll kehvad, aga me tuleme tagasi, et vaadata, kas suudate paremini," lausus Mehik, kelle kinnitusel tulid kliendid tõepoolest tagasi.
Mehik kirjeldas ka, kuidas nad Poolas konkurenti üllatasid. Üks Poola bussifirmadest tegi nende turule sisenemise järel suure kampaania selle kohta, et neil on kõige parem hind. Lux Express vastas sellele kampaaniaga, kus väitsid, et Lux Express on kõige mugavam, aga kui teile on oluline hind, siis kasutage selle teise bussifirma teenuseid.
Seotud lood
Itaalia toitude restoran Bacio annab võimaluse üllatada oma meeskonda suurepäraste roogadega. Restorani ruumipaigutus pakub rohkelt võimalusi, et kujundada oma firmapidu meeldejäävaks sündmuseks.
Enimloetud
3
Raivo Tamm: “Me lihtsalt ei saanud kaubale”
5
Logistikaäris on keerulised ajad
Hetkel kuum
Raivo Tamm: “Me lihtsalt ei saanud kaubale”
Logistikaäris on keerulised ajad
Tagasi Äripäeva esilehele